Kraj Vysočina

Škola Obor Forma
VOŠ a SOŠ zemědělsko technická Bystřice nad Pernštějnem Agropodnikání (Ekologie, životní prostředí a zemědělská výroba) maturitní zkouška
Zemědělec - farmář výuční list
Opravář zemědělských strojů výuční list
SPŠ a SOU Pelhřimovskola@spssou-pe.cz Zemědělec - farmář výuční list
Opravář zemědělských strojů výuční list
Hotelová škola Světlá a SOŠ řemesel Velké Meziříčí
admin@svetlavm.cz
Opravář zemědělských strojů výuční list
Zemědělské práce výuční list
SPŠ Třebíč
office@spst.cz
Opravář zemědělských strojů výuční list
Veterinářství maturitní zkouška
SŠ řemesla a služeb Moravské Budějovice
ssrs@ssrs.cz
Opravář zemědělských strojů výuční list
VOŠ a Střední veterinární zemědělská
a zdravotnická škola Třebíč

info@szstrebic.cz
Agropodnikání maturitní zkouška
Česká zemědělská akademie Humpolec
cer@cza-hu.cz
Agropodnikání (Ekologické a konvenční zemědělství) maturitní zkouška
Agropodnikání (Chov koní a jezdectví) maturitní zkouška
Zemědělec - farmář výuční list
Agropodnikání; Dálková; DZŠ maturitní zkouška
Střední odborná škola a střední odborné učiliště Třešť
sskola@outlook.cz
Ekologie a životní prostředí výuční list/maturitní zkouška
Zahradnictví
Zahradník
Zahradnické práce
Soukromá střední škola zemědělská, s. r. o.
info@agroskola.eu
Rostlinolékařství
Chovatelství
maturitní zkouška
Zemědělec - farmář výuční list

 

Aktuality

  • Zemědělství žije! i v Praze

    Prosinec byl pro nás ve znamení besed na základních školách v Praze. Navštívili jsme Základní školu Korunovační na Letné a Základní a mateřskou školu Jaroslava Seiferta na Žižkově. Povídání a poznávací soutěže doprovázela vánoční atmosféra a mnoho smíchu. Těšíme se na další setkání.

  • „Nestačí jen smysluplně naplánovat a napsat kurikulum,“ říká garantka zemědělských oborů SŠ

    Se Zdeňkou Szebestovou z Národního pedagogického institutu ČR a expertním členem pracovní skupiny tohoto projektu jsme hovořily o návrzích a vizích inovace oborové soustavy v zemědělství pro střední školy. Jednou z vizí je zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím rozvoje spolupráce škol a firem. Například, že by zemědělci na sebe vzali část zodpovědnosti za vzdělávání třeba prostřednictvím poskytování většího rozsahu kvalitních praxí pro žáky zemědělských oborů. Do budoucna by tak škola nemusela být jediným vzdělávacím subjektem, ale – s patřičným zázemím – by vzdělávání mohlo být přeneseno, častěji, než je tomu nyní, do praxe, a naopak odborníci z praxe by mohli učit na školách. K zavedení změn je však zapotřebí konsenzu mnoha aktérů. Jak zařídit, aby s výsledkem byli spokojeni zaměstnavatelé, školy a konečně i žáci? Proč je důležité nastavit oborovou soustavu tak, aby byla prostupná, flexibilní a umožňovala celoživotní vzdělávání? „Do budoucna se budeme muset celoživotně vzdělávat

Projekt je realizován s finanční podporou
Ministerstva zemědělství.