Úvodní strana » Aktivity » Dny otevřených dveří » Dny otevřených dveří 2014

Dny otevřených dveří 2014

11.4. - ZD Mostek, Ústí nad Orlicí

9.5. - ZD Kouty, Třebíč

15.5. - ZEA Rychnovsko, a.s., Rychnov n. Kn.

21.5. - Agrocentrum Jizeran, Semily

31.5. - AGRO Jesenice, a.s., Praha - východ

11.6. - Agra Řisuty, Kladno

13.6. - ZAS Mžany, a.s., Hradec Králové

18.6. - ZOD Kolinec, Klatovy

19.6. - Agropodnik Košetice a.s., Pelhřimov

20.6. - ZS Zalužany, Příbram

20.6. - 21.6. - ZD Kokory, Přerov

26.6. - Kralovická zemědělská a.s., Plzeň

28.6. - ZD Police, Třebíč

19.9. - ZD Rosice u Chrasti, Chrudim

4.10. - Školní statek Měšice, Tábor

15.10. - Montamilk Kamenné Zboží

23.10. - Zemědělská společnost Nalžovice a.s

Aktuality

  • Zemědělství žije! i v Praze

    Prosinec byl pro nás ve znamení besed na základních školách v Praze. Navštívili jsme Základní školu Korunovační na Letné a Základní a mateřskou školu Jaroslava Seiferta na Žižkově. Povídání a poznávací soutěže doprovázela vánoční atmosféra a mnoho smíchu. Těšíme se na další setkání.

  • „Nestačí jen smysluplně naplánovat a napsat kurikulum,“ říká garantka zemědělských oborů SŠ

    Se Zdeňkou Szebestovou z Národního pedagogického institutu ČR a expertním členem pracovní skupiny tohoto projektu jsme hovořily o návrzích a vizích inovace oborové soustavy v zemědělství pro střední školy. Jednou z vizí je zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím rozvoje spolupráce škol a firem. Například, že by zemědělci na sebe vzali část zodpovědnosti za vzdělávání třeba prostřednictvím poskytování většího rozsahu kvalitních praxí pro žáky zemědělských oborů. Do budoucna by tak škola nemusela být jediným vzdělávacím subjektem, ale – s patřičným zázemím – by vzdělávání mohlo být přeneseno, častěji, než je tomu nyní, do praxe, a naopak odborníci z praxe by mohli učit na školách. K zavedení změn je však zapotřebí konsenzu mnoha aktérů. Jak zařídit, aby s výsledkem byli spokojeni zaměstnavatelé, školy a konečně i žáci? Proč je důležité nastavit oborovou soustavu tak, aby byla prostupná, flexibilní a umožňovala celoživotní vzdělávání? „Do budoucna se budeme muset celoživotně vzdělávat

Projekt je realizován s finanční podporou
Ministerstva zemědělství.